MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 11 februari 2013

Sockeravvänjning!

Jag hade verkligen behövt en sockeravvänjning!
Det har blivit lite mycket av den varan under denna graviditeten och tyvärr fortsatt efter, dock inte lika mycket.

Men jag vet hur det är, finns det hemma så slinker det lätt ner.
Men jag ska göra ett försök att i alla fall dra ner på det.

Börjar med att bara äta socker på helgerna och inte mitt i veckan, mer än det socker som finns i mat och frukt.

Börjar bra med sjuka barn som jag lovat baka chokladbollar med.


Jaja, clementin är ungefär lika gott!!!

Jag intalar mig det i alla fall.

Än så länge har jag inte rört dem, (fast det har bara gått två timmar sen de gjordes).

Ja, vi får väl se hur det går, är värt ett försök i alla fall.

Jag vet att jag kan bara jag ger mig fan på det, fast det är ju lite tidigt ännu.
Bara en månad sen förlossningen så jag får väl vänta lite.

Ska försöka ge mig ut på promenader till att börja med, får ju vänja den lilla vid att åka vagn, vilket inte är jätte poppis just nu!
Men de flesta barn gillar ju det när de vant sig.

Vi får väl se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar